Goede teksten, zakelijk en privé

Goede teksten bereiken én raken de lezer. De boodschap komt over en brengt een verbinding tot stand. Wil je laten zien wat er bijzonder is aan jouw product of dienst? Waarom jij de meest geschikte sollicitant bent? Of waarom jouw bedrijfs- of levensverhaal zo interessant is?

Dan kan ik je helpen bij het (her)schrijven van je verhaal. In beide gevallen begin ik met vragen, doorvragen en meedenken. Pas als ik precies weet wat je wilt vertellen en waarom dat belangrijk is voor jouw doelgroep, ga ik aan de slag.

Je krijgt een tekst met 3 belangrijke eigenschappen:

  • de boodschap is helder – er ontstaan geen misverstanden
  • de tekst is persoonlijk – omdat de afzender iets van zichzelf laat zien
  • het verhaal leest lekker en de lezer vindt de informatie waarnaar hij op zoek is

Natuurlijk is een blog anders dan een persbericht, schrijf ik een levensverhaal persoonlijker dan een artikel, en verschilt een webtekst van een sollicitatiebrief. Toch gelden deze criteria voor alle soorten teksten.

Wil je graag dat jouw verhaal duidelijker, klantvriendelijker en persoonlijker op papier – of op het scherm – verschijnt? Neem vrijblijvend contact op.

“Annemarie verdiept zich in de complexe materie en zoekt naar de kern van wat verteld moet worden. Die boodschap weet ze vervolgens helder en krachtig te verwoorden.” – Inge Peters, interim marketing manager ONVZ

Meer referenties vind je hier.

 

Wil je zelf leren hoe je gemakkelijker betere teksten schrijft? Kies dan voor schrijftraining of schrijfcoaching